28 Maj, En "showcase" Musikvideo

Jag har länge suttit och haft massor med ideér på en musikvideo, och igår tog jag tag i den saken och gjorde en musikvideo till Linkin Parks låt "My December" som jag tycker är grym. Videon gjordes lite som en showcase för o visa vad jag går för som videoproducent. Och att kanske inspirera folk att göra liknande projekt. Videon laddades upp på Vimeo då Youtube direkt blockerade den totalt pga Linkin Park låten som användes, trots att det finns tusentals med personer som har samma låt i sina videos. Märkligt det där... här är den iaf! Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Patriik

Snyggt jobbat. Du är riktigt säker på videohantering. Gillar ditt bildseende =o)

2010-06-13 @ 11:42:54
URL: http://jplphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0