6 Juni, Norrtälje Shootout 2010

Efter mkt om och men... så är den äntligen här. Inte lika tajt redigerad som jag hoppades på men eftersom Adobe Premiere vägrade fungera normalt så fick man ändra i massor med klipp och sen rendera filmen i 10 olika delar och sedan sätta samman dom i en fil. Bildkvalitén blir naturligtvis lidande men så även mitt tålamod. Till nästa projekt funderar jag på att köpa Final Cut Express 4 då det verkar ha mkt effekter inbyggda som Premiere CS3 behöver plugin-program för. Och förhoppningvis inte lika buggigt som Premiere CS3... Men men nu är den här! Den första Officiella filmen där Landracing.se presenterar denna filmen i samarbete med mig! Håll tillgodo!

Edit: Efter att ha läst på om FCE4 så verkar det som att jag får behålla CS3 trots allt då FCE4 inte stödjer 1080P video samt har problem med H.264-codec som min kamera filmar i. Tråkigt men sant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0