11 Juli, Norrtälje Shootout 2010

Så äntligen va det dags för ett Norrtälje Shootout igen! Och denna gång stämde verkligen allt! Vädret va kanon! Mängden och så även mångfalden av bilar överöste alla mina förväntningar. Man gick som ett barn på julafton när jag sakta vandrade genom depån! Till denna filmen har jag testat lite nya grafiska "grepp" och jag tycker det blev bra faktist, och jag hoppas ni håller med! Det kommer även 2 st filmer tillhörande detta event då Jap-stegen och så även Open stegen får egna filmer för o kunna tillgodogöra sig så mkt material som möjligt. Så här är den första filmen från 11 Juli, Görla, Norrtälje. Håll tillgodo!



Och här kommer Japanstegen!



Openstegen är inte klippt än, verkligheten börjar komma ifatt o jag måste hinna leva lite också =P
Men den kommer den med!

Edit: nu är Openstegen färdigklippt också! Varsegoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0