16 Maj, X40 Nordic @ Lunda 2010

Hej igen! Denna gång fick jag som vanligt frågan från Nordiska X40 klubben att närvara på deras årliga Lundaträff utanför Östhammar. Som gammal fullvärdig medlem i denna klubb är det självklart för mig att åka dit för o träffa alla sköna människor som alltid dyker upp på dessa träffar! Jag brukar ha för vana att alltid göra lite filmer från dessa träffar och denna gång blev den första i full HD. Det blev flera småsnuttar och en sammanfattning av hela eventet. Höjdpunkten för den dagen va helt klart när ägaren till en Corvette C5 lät mig provköra en repa på strippen med hans bil. Kudos till dig mannen! En annan känd bilprofil va där med sin Audi TTS, ni känner säkert till Ove Ellemark. Fick åka med honom en sväng i konbanan o det va inte helt lätt o försöka hålla i sig o samtidigt filma. Men jävlar va den går o vilket ljud från kupén. Nåja nog skrivet till filmerna!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0