Stor update!

Hej!

Fullt ös medvetslös är väl ett uttryck kännt för många tror jag, precis som för mig. Har även försökt att ta det lugnt emellanåt så man inte går in i den där berömda väggen. Har tyvärr missat att uppdatera den här bloggen... Stor tabbe av mig och jag ber om ursäkt för detta. Därför blir det en enorm uppdatering med massor av filmer! Hoppas ni gillar det!

Först ut är ett besök hos en kull kattungar 6 veckor gamla. Dom grå i filmen är dock lite äldre. Den vita som somnar i mitt knä är numera min egen lilla katt! Världens busigaste och mysigaste katt är det vill jag lova!


Härnäst så släppte jag nästan ALLT material jag hade från förra årets Speedweekend och gjorde en 30 min lång special från eventet. Här finns mkt smaskigt som jag inte tog med från tidigare filmer/trailers så jag hoppas ni gillar det!



Och när vi ändå har Speedweekend på tal så är det ett namn som säkert är bekant för många inte minst i MC-kretsar och då pratar jag om Peter Vestman! Denna geniala galning har kört 342 km/h på is med en turboladdad Hayabusa! Förra årets försökt slutade dock i 2 sprängda däck och tyvärr nåddes inte 400 km/h gränsen men skam den som ger sig! Detta år så kommer Vestman med en Ducati 996 -02 och ska köra så fort det bara går på BÅDE isbana och raksträckan!

En promo där han hetsar sin värste konkurent Stefan Åberg som kör en R1 Turbo Quad gjordes på Storljusen utanför Broddbo i närheten av Sala. Sen så gjordes även ett längre klipp för dom som inte gillar musik i videos. Och även i dessa två så provades en ny effekt som finns i min Sony HDR-CX550, en superslowmotion-effekt. Hoppas ni gillar även dessa videos! Ps. Om ni tycker det är roligt att se en livrädd kameraman prova på ovan nämnda Ducati 996 på is finns även detta här nedanför ;)







Och sist men inte minst vill jag presentera världens bästa trubadur-duo som jag filmade lite på Speedfestival 2011! Dom kommer och röjer på Speedweekend 2012 i Orsa så efterfesten är fixat kan man lugnt säga!!! PARTY ON!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0