Musik för produktioner sökes!

Hej på er!

Är det så att du/ni har ett band och eller producerar musik på annat sätt och skulle vilja få ha med era låtar i mina filmer så tar ni och mailar en länk till myspace eller vad ni nu kan tänkas ha till den kanske något märkliga mailen [email protected] och anger vilka låtar ni vill bidra med. Går också bra att maila låtarna direkt till mig. Självklart så får ni cred i filmen med låtens namn och bandnamn/hemsida.

Jag förbehåller mig rätten att redigera och klippa ner låtarna så dom passar filmen/produktionen.

Jag tycker det är kul att ge okända musiker en chans att synas och här finns en av många! Ta den!

Mvh Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0